Sunday, November 11, 2012

PROGRAM CUTI SEKOLAH PALING HEBAT!!!

KLINIK ADIK SUPER, BELAJAR POWER...





KENAPA KLINIK INI SANGAT HEBAT? 

1. Yuran SANGAT MURAH. Jika mendaftar 3 org atau lebih hanya RM50 shj. Jika Seorang atau 2 org hanya RM60. boleh bawa anak kawan2 anda untuk menyertai program ini. 

2. Kenapa murah? Harga sebenar RM120, tetapi anda sangat bertuah kerana separuh daripada yuran telah ditaja. Harga Yuran termasuk makan minum, sijil penyertaan dan modul hebat yang akan menanti anak anda

3. Ada lagi... 2 orang PELAJAR PALING CEMERLANG akan mendapat HADIAH BERNILAI RM376 seorang.

4. Ada Lagi... PERCUMA UJIAN MINAT KERJAYA untuk anak anda.. lepas ni, anda tahulah apa yang mereka minat. jangan tanya-tanya lagi. Jangan paksa-paksa mereka, cuma perlu gilap potensi mereka sahaja

5. Lagi? TIPS dan TEKNIK BELAJAR SUPER yang telah diuji keberkesanannya.. Insyaallah selepas ini anak anda akan merasakan sebenarnya belajar itu mudah seperti ABC..

6. Ada lagi? Slot "Sayang Ibu Sayang Ayah" paling berkesan. Slot ini akan membantu anak anda supaya menghargai hidup mereka dan menyayangi ibu bapa mereka

7. Penetapan Matlamat anak anda. Anak anda akan diajar cara untuk menfokuskan matlamat mereka untuk mencapai sesuatu kejayaan. Insyaallah, Kejayaan akan menanti.

-TESTIMONIAL-

“Dahulu saya selalu malas belajar, ibu selalu marah saya, sekarang saya sudah  sedar yang  semua ibu buat untuk kebaikan saya. Saya berjanji akan berubah, jadikan 2 subjek E kepada A ”                                      Pelajar Lemah, Tingkatan 2, SMK  Alam Megah 2

“ Setelah saya membuat Ujian Minat Kerjaya dan setelah berjumpa dengan  CR Zul, saya baru tahu minat saya ke arah Grafik Designing bukan ke arah Kejuruteraan. Saya perlu merubah hidup saya sekarang sebelum terlambat. Terima Kasih CR Zul” 
   - Pelajar Tahun 1, Politeknik Jitra, Kedah-


TEMPAT ADALAH TERHAD

HANYA TINGGAL 10 ORANG LAGI

HUBUNGI :
019-5834090
ATAU
Email:
poweraction17@yahoo.com
FB Page: 
Power Action Resources


No comments: