Thursday, July 23, 2009

Apa pendapat korang?

Ni untuk tajuk thesis aku..aku kena create satu product yg berasaskan rice iaitu rice snack..korang rasa mana yg best ya..Tlg bagi pendapat..nanti aku kasi food testing er..


1. Coklat High Fiber
- Coklat ni bentuk bulat cam fereroroche.. dibuat dengan brown rice dan tepung2 lain2 la..then dekat tengah2 ada guava cream.. (ni biskut dia)..pastu biskut ni disalut dengan coklat dan almond..ok ke?



2. High fiber rice biscuit with choc chip
- biskut cam biasa..cam kat famous amous bentuk dia..just lainnya dibuat dari brown rice..and tambah choc cheap..

So korang, mana rasanya lagi best?

6 comments:

nurul13 said...

Coklat High Fiber!!!

ko kena buat eh? bagus2.. nnt aku leh jadi tukang rasa.. =P hehehe..

FYZA -LULA said...

aha..aku nama je kena wat product development..silap aku pilih tajuk ni..ingat kan main reka je apa aku nak wat..rupa2nya kena analisis segala benda dlm produk ak, kena wat test macam2 lagi..sedeynya..

Wanie-san said...

wa........bestnye...i laik cokolat..hahaha nak coklat gak kakak fyza yg kiut miut!

FYZA -LULA said...

oh..bleh je nurul..nant dtg cni..x pon klu ada lebey sy pos..hehe..klu jadi wat tajuk ni la..

anakHUSSIN said...

wahh bestnyer cokelet !!! bery2 like it !!! smpai byk gigi rongak ...haha..lula...aku nak COKLAT HIGH FIBER !!! hahah

FYZA -LULA said...

ok Andy..nampaknya biskut x laku..ahhaa...sian biskut dgn choc cheap tu..patutla x da org nak coz aku silap tulis murah..typing error chip choc..