Sunday, May 17, 2009

Offer kerja...

Salam..
baru-baru ni sy ada dapat offer keje...
Post sebagai sales prep utk nutritional product..
formula milk actually..Wyeth company..pesaing nestle jugak la....
kne bg talk about nutrition n pasal product tu..

kne involve dpm research n talk n lain2...
Basic 3K...mileage leh claim..
service kete n hotel pon leh claim...
hotel depends kita nak duk hotel 4 or 5 star..
total per month leh dapat about 6-7K termasuk monthly komisen..
wa..best je dengar kan..tp yg sebenarnya i x da rezeki nak dapat keje tu ..
coz I x GRAD lagi...huhu..I nak GRAD skang jugak..

3 comments:

Hilal Azmi said...

Wah??? Hebatnya...bangga aku dengar....tpi kalo post tue bgi kat aku leh x???haha...dah aku nie bukan budak pemakanan plak kan???kalo la hg grad skang..kan senang..ahahaha

FYZA -LULA said...

eh..aku rasa ko seswai kot..tp ko kne paham tanggungjawab ko menjaga alam skitar..hehe..2 la..aku nak grad jugak skang cam korang...

FYZA -LULA said...

eh..aku rasa ko seswai kot..tp ko kne paham tanggungjawab ko menjaga alam skitar..hehe..2 la..aku nak grad jugak skang cam korang...