Monday, March 2, 2009

Antara kerja dan Saudara....

Lama sudah aku tak post new entry..memang dah tenggelam dgn dunia practical ku..huhu..
Dengan balik rumahnya..bleh terlelap..penatnya Ya ALLAH...

Malam ni..aku dapat call dari Mama...Mak Cik yang paling rapat dengan aku masuk ICU...Hospital Putrajaya...cos accident...Ya Allah...aku rasa nak terbang je pegi sana...Sangat terkejut..Tuhan je yang tahu...Mak Cik aku baru call aku yang dia cakap Mak Cik aku yg baru je lepas operate tu bertambah ok la..then, dia sangat seronok coz baru balik bercuti dari Langkawi..siap cakap tak sabar nak bagi gift kat aku lagi..entahlah...aku cam serba salah ni...Mama aku esok nak pegi KL tengok mak cik aku...tapi dorang pegi 4 hari...mana aku leh cuti sebanyak tu..aku practical ni x da cuti langsung...aku rela duk kat UMS lagi..leh jugak kim sign..nak wat MC baru je ambik MC coz baik demam..tolonglah...Antara kerja dan mak cik...Aku nak gi tengok jugak camne2 pon....
Tolongla...

Then, semalam aku ada chat dengan cousin aku...baru dapat tahu jugak mak cik aku kat terengganu accident jugak..tapi patah tangan je lah...tak lah teruk sangat macam mak cik aku ni...Mak cik aku yg operate tu dah ok la sikit...so...3 orang mak cik masuk wad dalam 1 masa..dan aku tak dapat pegi melawat sorang pon...coz keje..teruknya aku ni...klu leh nak pegi sangat... sangat2 nak pegi lawat dorang...tapi aku tak da cuti.....Esok nak wat surat kat HR apply cuti..kawan2 doakan aku dapat cuti ni...Tak tahu nak describe camne relationship kiteorang..bukan macam mak cik n anak sedare dah...dah macam mak dgn anak dah..siap mak cik aku ni namakan aku penama waris untuk insurans dia lagi...tuhan je yg tahu camne kami ni... klu ditakdirkan aku tak de jodoh..aku rela jaga mak cik aku ni sampai tua...(mak cik aku x kawin lagi)...

Semoga mereka bertiga cepat sembuh...kurniakanla mereka kesihatan yang baik...Amiin....

No comments: